XƏYALLARI ÖTƏRƏK
ƏSAS SƏHİFƏ
XİDMƏTLƏR
PORTFOLİO
ƏLAQƏ
WEB-DİZAYN VƏ PROQRAMLAŞDIRMA
LANDİNG PAGE
Landing Page (Eniş səhifəsi). Bu, potensial müştərinin, reklamı tıkladıqdan sonra və ya axtarış nəticəsində daxil olan veb səhifədir. Eniş səhifəsinin məqsədləri nələrdir? Məsələn, vebinarda istifadəçiləri qeydiyyatdan keçmək, konkret xidmət və ya məhsul haqqda sorğular yaratmaq, elektron kitab və ya məsləhət xarakteri daşıyan broşürları yükləmək, təklif olunan xəbərlərə və məhsullara abunəlik yaradmaq və s.

Eniş səhifəsi əsas hər hansı bir brendin brend tanıtım vasitəsidir. Bu, konversiyanı artırmağa, hədəf auditoriyanı cəlb etməyə və müştərinin satış hunisinin növbəti səviyyəsinə aparmağa gözəl vasitədir.

Eniş səhifəsi onlayn marketinqin ən təsirli  vasitələrindən biridir. Bu, istifadəçini müəyyən bir hərəkətə - məsələn, məhsul almaq və ya müəyyən bir xidməti sifariş etməyə təşviq edən bir səhifəlik saytdır.
İstifadəçiyə məhsul və ya xidmət haqqında lazım olan bütün məlumatlar burada yerləşdirilir.

Eniş səhifəsinin mövcudluğu, psixologiya ilə əsaslandırılır: o yaxşı düşünülmüş, səhifəyə enən istifadəçini, effektiv şəkildə maraqlandırmaq üçün parlaq və cəlbedici olmalıdır.
SAYT VİZİTKA
Sayt vizitka şirkətin fəaliyyəti baradə təsviri olan elektron “vizit kartı”dır.

Sayt vizitka şirkətin simasıdır, potensial müştərinin ilk diqqət yetirdiyi vasitədir.

Bu başlanğıc layihədir və bunun əsas məqsədi, internetdən istifadə edərək, yeni müştərilər tapmaqdır.
Kiçik şirkətlər üçün, az vəsait sərf edərək veb resursları  yaratmaq, hədəf auditoriyanın diqqətini cəlb etmək, internetdə biznesi tanıtmaq və inkişaf etdirmək üçün imkan verən əla alternativdir. Ənənəyə görə, bu kiçik saytdır, və bunun əsas məqsədi istifadəçiləri  şirkətlə tanış etmək, onun fəaliyyətini nümayiş etdirməkdir. Vizit kartı saytı, bir neçə səhifədən ibarət olsa da, çox yüksək effektivlik göstərir.

Bu gün şirkətlər, fərdi sahibkarlar və özəl mütəxəssislər üçün öz veb-saytınızın olması çox vacibdir. Veb-saytın ünvanı, korporativ şəxsiyyətin mühüm elementidir və reklam üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Təcrübə göstərir ki, hər kəsə səhifələrin sayı çox olan və çox səviyyəli məhsul kataloqu olan böyük bir portal lazım deyil. Bir və ya bir neçə səhifədə biznes haqqında qısa və aydın şəkildə danışmaq, əlaqə məlumatlarını göstərmək, fotoşəkilləri, videoları və sənədləri yerləşdirmək kifayətdir.
 
PROMO SAYT
 
Promo saytı məhsulları, brendləri və ya xidmətləri tanıtmaq və alıcını şirkətinizi seçməyə sövq etmək üçün xüsusi olaraq internetdə yaradılmış bir səhifədir. Belə promo səhifə, daha çox , şirkətin təklif etdiyi məhsulların siyahısı olan kitabçaya bənzəyir. Az sayda iş adamı promo saytın nə olduğunu bilir. Bir promo saytın sifarişini,  geniş çeşiddə məhsul və ya xidmətlərə malik olan böyük şirkətlərin sifarişi ilə həyata keçirilir.

Belə səhifələrdə şirkət tərəfindən planlaşdırılan tədbirlər, promosyonlar və hadisələr də göstərilə bilər.
Promo sayt  Adətən bir reklam kampaniyası zamanı, tanıtım məqsədi ilə yaradılır. O, davam edən tədbir haqqında bütün tələb olunun məlumatları əks etdirir: şərtlər, tarixlər, məkamlar, xəbərlər, onlayn konfranslar, tədbir elanları və digər məlumatlar.

Promo sayt yaratarkən saytda məlumatların təqdim olunduğu forma önəm verilir. Promo saytın əsas vəzifəsi müştərilərə vizual effekt yaratmaq, bu məhsulun, xidmətin və ya hadisənin maraqlı, aktual və diqqətə layiq olması barədə və müştərilərə orijinal və diqqəti cəlb etməklə, məlumat verməkdir. Tanıtım saytları çoxlu sayda qrafika və multimedia materiallarından istifadə ilə xarakterizə olunur.
KORPORATİV SAYT
Korporativ vebsayt - şirkətin rəsmi saytıdır, onun internetdəki rəsmi virtual təmsilçisidir. Korporativ saytda şirkətin özü, onun fəaliyyət dairəsi, təklif etdiyi məhsul kataloqları və xidmətlər haqqında, əlaqə və ünvanları, qiymət siyahıları haqqında tam məlumat verilmişdir.

Bu, biznes tərəfdaşları, müştərilər və mətbuat kimi auditoriya üçün nəzərdə tutulmuş hədəf saytıdır. Korporativ vebsayt müəyyən funksiyalar dəstinə malik olan xaricə yönəlmiş portaldır. Belə bir resursda yerləşdirilən bütün məlumatların aydın funksiyaları vardır.

Sayt yeni müştəriləri cəlb etmək üçün nəzərdə tutulmuş bir növ reklam platformasıdır. Saytda investisiya təklifləri, dilerlər üçün proqram və təkliflər yerləşdirilə bilər.

Korporativ veb-saytın yaradılmasının başqa bir məqsədi var, məsələn işçilərin işə qəbulu. Bunun üçün karyera perspektivləri, iş şəraiti, iş qrafiki, sosial təminatlar haqqında məlumatlar yerləşdirilir.

Müasir dünyada korporativ veb-saytın olması istənilən ciddi şirkət üçün vacibdir. Axı, bu tipli sayt internetdə bir təşkilat haqqında məlumat vermək üçün çox təsirli bir vasitədir.

Həmçinin, korporativ vebsayt reklam platforması kimi çıxış edə bilər. Digər reklam növləri ilə müqayisədə şirkətinizin məhsul və xidmətləri haqqında məlumatların saytda yerləşdirilməsi sizə minimum vəsait xərcləyərkən, hədəf müştəriləri maneəsiz məlumatlandırmağa imkanı verir.
İNTERNET MAĞAZA
Onlayn mağaza istehlakçılara veb brauzerdən istifadə edərək mal və ya xidmətlər əldə etməyə imkan verən elektron ticarət formasıdır. İstehlakçılar maraq doğuran məhsulu birbaşa veb sayta daxil olaraq və ya alternativ təchizatçılar arasında axtarış edərək tapırlar. Ticarət kiçik yerli mağaza, böyük pərakəndə satıcı, e-ticarət mağazası və ya üçüncü tərəf xidməti vasitəsilə mal satan fiziki şəxs vasitəsilə həyata keçirilə bilər. Onlayn mağazanın nə olduğunu və necə işlədiyini bilmək lazımdırsa, bu məqalədə onun strukturunu ətraflı təsvir edəcəyik və uğurlu onlayn biznesin necə aparılacağını sizə xəbər verəcəyik.

Onlayn mağaza ilə ənənəvi mağaza arasındakı əsas fərq, ticarət platformasının növü təşkil edir. Əgər adi mağazaya ticarət meydançası, vitrinlər, qiymət etiketləri, eləcə də satıcılar, kassirlər və təcrübəli məsləhətçilər tələb olunursa, onun onlayn versiyasında, bütün infrastruktur proqram təminatında vasitəsi ilə reallaşır. Başqa sözlə, onlayn mağaza alıcıya kataloqdan məhsulu uzaqdan seçmək və ona sifariş vermək imkanı verən, internet saytında işləyən proqramlar toplusudur. Vitrin və ticarət meydançasının funksiyaları malların təsvirli kataloqu olan "səhifələr" və satıçıları isə  məsləhətlər, təlimatlar və təsvirlər tərəfindən yerinə yetirilir.

Hər şey bu qədər sadə və rahatdırsa, niyə özünüz onlayn mağaza açmırsınız?



AKSİYALAR
Copyright  © 2014, 1info.az.  All rights reserved.
Designed and development by 1info.az.